Dana 10. siječnja 2017. u prostorima Dječjeg vrtića Osijek u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, viša savjetnica za predškolski odgoj Luja Zamečnik, prof. i ravnateljica Svjetlana Takač, prof. i ove su godine pripremile međužupanijski stručni skup za odgojitelje pripravnike u predškolskim ustanovama brodsko-posavske, osječko-baranjske, požeško-slavonske, vukovarsko-srijemske i virovitičko-podravske županije.Na međužupanijskom stručnom skupu sudjelovalo je 80 odgojitelja pripravnika i odgojitelja u zvanju savjetnik i odgojitelj mentor.

 

Tema stručnog skupa: Stručno-metodički pristup odgojno-obrazovnoj praksi, a s ciljem pomoći i pripremanju odgojitelja pripravnika za uspješno i kvalitetno polaganje stručnoga ispita.

Na stručnom skupu izvan. prof. dr. sc. Vesnica Mlinarević metodički je obradila pristup odgojno-obrazovnoj praksi te odgovorila na pitanja odgojitelja pripravnika. Također su odgojitelji u napredovanju u zvanje odgojitelj savjetnik: Katica Ilić, Bruneta Kovač, Slavica Ševo i Marija Teofilović te odgojitelj mentor: Valerija Brkić, Blaženka Crvenković, Mirica Radaić, Suzana Zidar i Ankica Jelić vodile radionice pod nazivom: Evaluacija metodičke strukture. 
Struktura stručnog skupa omogućila je odgojiteljima pripravnicima kvalitetno uvođenje i pripremu za polaganje stručnoga ispita i to od provođenja integriranog programa u svim odgojnim skupinama u podcentru Stribor gdje su prateći razvoj i napredovanja predškolske djece mogli donositi zaključke o njegovoj provedbi te važnosti uloge odgojitelja kao refleksivnog praktičara.
Odgojitelj treba kod sebe stjecati i razvijati stručne i profesionalne kompetencije kao što su: stručnjak u poznavanju razvoja djeteta, organizator poticajnog okruženja, promotor i poticatelj dječjeg cjelokupnog razvoja, igru stavlja na posebno mjesto u razvoju svakog djeteta, potiče socijalni razvoj i razvoj socijalnih vještina kod djeteta, promatra i mijenja strategije u odnosu na potrebe i razvojne mogućnosti svakog djeteta. 
E. Slunjski: Pedagoška kompetencija odgojitelja/učitelja čini kompleksan mozaik različitih područja
znanja i vještina koja su nužno uključena u praktično područje svakog profesionalca.