Voda i sva njezina stanja

Jedan snježni  i hladni dan ove zime pobudio je u djeci podcentra Pastoralni interes za snijegom, a nakon što je djevojčica D.Š u vrtić donijela mikroskop, naš vrtić je postao pravo mjesto za istraživače.

Tako su uz to došla i pitanja poput: „Što će biti  sa snijegom kad izađe sunce?“, „Što ako bude još hladnije?“, „Hoće li to postati voda?“, i „Što se vidi mikroskopom, možemo li vidjeti kapljicu vode?“. Odgovor na sva pitanja smo pronašli u istraživačkim aktivnostima u kojima smo istraživali vodu i njezina stanja.

Planiranim aktivnostima obuhvaćena su djeca  i mlađe mješovite i starije  mješovite odgojne skupine.

Provedene aktivnosti zadovoljile su dječju radoznalost, kreativnost, potrebu za kretanjem, želju za istraživanjem i omogućila im da sami otkriju odgovore na pitanja koja su ih zanimala.Tako su sami otkrili kako se topi snijeg?, može li se obojiti?, kako nastaje led?, hoće li se slana voda zalediti brže ili sporije?, kako otopiti led? i ono što je bilo glavno pitanje „Kako izgleda kapljica vode pod mikroskopom?“. Kreativnost su izrazili kroz likovne aktivnosti s raznim materijalima  kojima su prikazali stanja vode, a  kako nam se snijeg brzo otopio za kraj natjecateljski duh i potrebu za tjelesnim aktivnostima zadovoljili smo grudanjem s papirnatim grudama u našim sobama.

Koordinatori projekta:

Sanda Liščević

Ramona Vuković

Skip to content