U starijoj jasličkoj skupini proveli smo sklop aktivnosti vezanih za proljeće u trajanju od tri tjedna.
Cilj nam je bio potaknuti djecu na doživljaj promjena u prirodi kroz istraživanje i simboličnu igru razvijajući pritom govorne, spoznajne i socio-emocionalne vještine.
Uz pomoć roditelja prikupili smo razne slike vezane uz temu, ali i živoga cvijeća koja su djeca s velikim zanimanjem promatrala, mirisala, dirala. Na taj način naučili smo imena raznog proljetnog cvijeća, raspoznavali koje su boje i time utjecali na razvoj jezika i govora.
Ovo nam je bio velik poticaj za likovno-kreativno izražavanje: najviše smo slikali temperama cvijeće, drveće, kukce; koristili smo razni neoblikovani materijal te oslikavali i na neke drugačije, nekonvencionalnije načine (stapićima za ušli, spužvicom…); modelirali glinamolom (pritom smo morali vješto koristiti prstiće i razvijati finu motorilu šake); djeca su djelomično naučila kratku brojalicu kroz udaranje ritma bojom i kistom oponašajući kapljice kiše; kroz instrumentalnu glazbu pokretima cijelog tijela pratili smo izmjene ritma, glasnoće i tempa skladbe (kroz vođene simbolične igre…
Kroz sve navedeno pokušali smo zadovoljiti dječju znatiželju, potrebu za kreativnim izražavanjem i kretanjem, razvijali timski rad i suradnju, naučili nove riječi i pojmove.







