Dolaskom ljetne organizacije vremena djeci se na terasama gdje ima hlada svake nude raznorazni centri aktivnosti na otvorenome diskretno odvojeni bučni od mirnih centara.
Pratimo dječje potrebe i želje te bilježimo interese pa u skladu i s tim mijenjamo centre.
Spontanu igru na otvorenom prakticiramo odmah ukoliko je moguće nakon doručka pa nakon užine imamo vođene aktivnosti na izbor.
Također aktivnosti provodimo i na dvorištu od kojih je omiljeno slikanje na foliji, crtanje kredama, igre puhanja i lovljenja balona od sapunice, slaganje zmije od kamenja i hvatanja sjene te ocrtavanja iste…
Vani smo ukrašavali ribe pa njima ukrasili zajednički predprostor okupljanja uz dvoranu.
Kako većina djece jasličke dobi pohađa vrtić u 7. i 8. mjesecu naravno da nam je pijesak jedna od omiljenih aktivnosti gdje oni usavršavaju finu i grubu motoriku, razvijaju kreativnost ali se uče i socijalnim vještinama samoregulacije emocija.
Uče kroz taktilni doživljaj što potiče senzorno istraživanje i smiruje. A najsretniji su i najponosniji kada uspiju izgraditi nešto i pokazati.
Za ljetni dio rada s djecom neizbježne su vodene aktivnosti osim u vidu osvježenja za vrućeg i sparnog vremena jačaju koordinaciju ruka-oko te se uče osnovama fizičkih i kemijskim procesima pojmovima suprotnostima puno i prazno te pluta i tone.









