Jednoga jutra, za vrijeme doručka, među djecom srednje vrtićke skupine pojavilo se pitanje o nastanku i pripremi čaja, te smo odlučili tjedan posvetiti čaju – od čega čaj nastaje, kako se čaj priprema, koja su djelotvorna svojstva pojedinih čajeva te kako se čaj konzumira u različitim kulturama.
Djeca su temu prihvatila s velikim interesom te su kroz praktične aktivnosti naučili kako napraviti svoj čaj (pazeći, naravno, na dječju sigurnost, čaj smo pripremali s toplom vodom) te isprobati kako se čaj konzumira u različitim kulturama. Imali su prilike za simboličku igru u centru čajanke, nacrtati i obojiti svoju šalicu, zaigrati tematske društvene igre, istraživati mirise i boje raznih čajeva, razvijati finu motoriku pisanjem i precrtavanjem oblika u čaju, spoznavati količinske odnose prelijevanjem čaja u posude različitih veličina i oblika, izrađivati kolačiće od plastelina, kao i brojne druge aktivnosti.
Posebnu vrijednost nosi činjenica da su i djeca koja inače nisu željela piti čaj, na ovaj način čaj željela probati i mnogima se on i svidio, kao i suradnja s roditeljima koji su pomogli u realizaciji aktivnosti donošenjem različitih čajeva, na kojoj smo iznimno zahvalni.
[foogallery id=”41941″]