Razvoj potencijala djeteta je složen i dinamičan proces koji zahtjeva udruženo i sistematsko djelovanje velikog broja čimbenika, među kojima je obitelj, sam pojedinac i društvena sredina. Od velike važnosti je stvaranje stimulativnog okruženja u kojem se potiče razvoj motivacije kod djece. U takvom je okruženju dijete uključeno kao aktivan sudionik u vlastito učenje, a njegova se samostalnost, kreativnost, istraživanje i inicijativa potiču.
Vodeći se ovom idejom o važnosti suradnje svih čimbenika u djetetovom razvoju, djeca starije B skupine podcentra Sjenčica posjetila su Osnovnu školu Mladost. Cilj suradnje bio je olakšati nadolazeći proces prelaska iz vrtića u školu. Posjet školi definirao je nove interese, spoznaje i motivaciju kod djece iz naše skupine. Izloženi radovi učenika viših razreda OŠ bili su poticaj za istraživanje eko sustava. Sve bi ostalo na ideji da se u sobi dnevnog boravka nije pojavila jedna prazna kartonska kutija koja dovodi do eksplozije interesa, motivacije i ideja. Sam proces ostvarivanja ove ideje obuhvaća djetetovo aktivno sudjelovanje u prikupljanju prirodnih materijala za realizaciju vlastitih ideja, dijeljenje materijala, kreativna rješenja ispunjena pokušajima i pogreškama, istraživanje i ogromno zadovoljstvo pri izradi i definiranju svog eko sustava.