Jesen se polako ušuljala u sobu srednje skupine Pužići, koji su ju dočekali raširenih ruku. Vođene dječjim interesom, odgojiteljice su osmišljavale poticaje koji su bogatili prostorno-materijalno okruženje sobe dnevnog boravka u skladu s vanjskom okolinom.
Sudjelovanjem u Erasmus+ projektu, djeca su imala priliku taktilno istražiti različite jesenske plodove poput kestenja, češera, žireva, lješnjaka, tikvica i bundeva, te pronaći način na koji će upravo te jesenske plodove koristiti u svakodnevnim aktivnostima prilikom boravka u vrtiću. Neke od tih plodova odgojiteljice su s djecom prikupile prilikom šetnje u okolici vrtića, a neke su djeca donijela samoinicijativno.
Uvodne jutarnje aktivnosti započinjale bi poticajnim razgovorom u kojem su djeca imala priliku podijeliti priču o tome kada su skupila plodove, kakvo je vrijeme bilo prilikom šetnje ili vožnje od kuće do vrtića, koje su promjene uočila u prirodi oko nas. Oformljen je „Jesenski kutak“ obogaćen prirodnim poticajima koje su djeca mogla istraživati manipuliranjem predmetima, korištenjem osjeta mirisa, promatranjem. Djeca su plodove mogla koristiti u obiteljskom kutiću gdje su ih kuhala, u likovnim aktivnostima gdje su ih crtala prema promatranju, u centru početnog čitanja i pisanja gdje su djeca pronalazila plodove u pričama. Također, prilikom kreativno – istraživačke aktivnosti s prirodnim plastelinom, djeca su otiskivala tikvice i bundevice različitih oblika te su promatrala otiske koji su ostajali u plastelinu. Predmatematičke vještine djeca su usvajala vaganjem kestenja, pridruživanjem broja količini i serijacijom plodova. Ranu pismenost razvijali smo vježbama fine motorike, pisanjem po kukuruznom brašnu, te čitanjem tematski skladnog sadržaja poput sadržaja priče „Juha od bundeve“.