U mješovitoj jasličkoj skupini podcentra Maslačak smo tijekom mjeseca siječnja provodili projekt Liječnika. U sobi dnevnog boravka oblikovali smo novi centar bolnice u kojem se nalaze razna didaktička sredstva: liječnički pribor i instrumenti, ambalaže lijekova, flasteri, zavoji; krevetići s bebama i plišancima, plakati i crteži ljudskog tijela, kostura i sl. Cilj takvog novog okruženja i teme projekta je potaknuti djecu da budu nježni i brižni jedni prema drugima te da se uključuju u igre uloga i pregledavaju i liječe jedni druge kao pravi liječnici.
Djeca se isto tako kroz igru upoznavaju sa liječničkim priborom i usvajaju kako i za što se
koriste. Djeca su imala priliku baratati lijekovima i raspoređivati ih i grupirati prema boji u posudice.
Djeca su većinom bila veoma uspješna u tome, a ako bi se zabunili, to bi i sami primjetili te odmah
izvadili tabletu čija boja se ne podudara sa ostalima u posudi i ubacili u onu posudicu u koju pripada.
Tijekom aktivnosti djeca su si i međusobno pomagala: dodavali su si posudice koje im trebaju,
pomagali si u otvaranju istih i sl. Usljed nedavnog pojavljivanja i preboljenja vodenih kozica u skupini,
organizirali smo i aktivnost povezanu s tom bolesti u skupini: djeca na bebama promatraju i traže
crvene točkice, brišu ih, skidaju i mažu kremom. No, djeca nisu samo liječila ljude, već i životinje, pa
su tako veterinari pincetama vadili trnje koje im se zabilo u mekane šape. Ova aktivnost djecu je
oduševila i dugo zadržala njihovu pažnju i pozornost, a prateći djecu u toj aktivnosti primjećujemo i
sve bolju finu motoriku u baratanju i hvatanju predmeta pincetama. Tijekom projekta nismo
zanemarili likovno-kreativne aktivnosti pa su djeca imala priliku stvaranja likovnih radova koristeći
liječničke šprice, u likovnom centru također izrezuju i lijepe tablete od papira, oblikuju vozila Hitne
pomoći od kolaž papira, bojaju dlanove kredom i lijepe kosti prstiju koristeći štapiće za uši. Takve
brojne aktivnosti potiču djecu na grupiranje po sobi, zajedničku igru i interakciju, usvajanje novih
pojmova, razvoj empatije, usvajanje pravila kulturnog ponašanja u bolnici i liječničkoj ambulanti, te
ublažavanje straha od liječnika i bolnice.