Već od najranije dobi djeca primjećuju, šetajući i igrajući se na otvorenome, zanimljive stanovnike u travi i na tlu – kukce. Zato je i moguće već u jasličkoj dobi krenuti s istraživanjem njima najpoznatijih bić – kukaca. Osim bubamare i leptira, svoja znanja i spoznaje djeca su obogatila istražujući pčele kroz igru i zanimljive aktivnosti. Budući da sam cilj djeci nije bitan, valjalo je aktivnosti prilagoditi njihovim sposobnistima u ovoj dobi od 2 do 2,5 godine, a naglasak je svakako bio na usvajanju osnovnih pojmova i naziva: pčela, saće, med, matica te prepoznavanje pčele uz vizualnu podršku slikovnih materijala pa kroz taktilne (senzorne) aktivnosti, sve do pokretnih i zvučnih te likovnih i kreativnih. Kroz razne aktivnosti djeca su ponešto naučila i o životnom ciklusu pčele (u skladu s dobi), razvijali su koncentraciju, strpljivost, finu motoriku, krupnu motoriku, a uz pjesmice i brojalice te pokretnu igru osjećaj za rimu i slušnu percepciju.
Kako budu rasli, proširivati će svoja znanja i spoznaje i u narednim godinama svoga boravka u dječjem vrtiću.










