Aktivnosti na otvorenom u podcentru Ivančica

Dolaskom lijepog vremena odgojiteljice odgojnih skupina „Bubamare“, „Sovice“ i „Žabice“ su organizirale zajedničke aktivnosti na otvorenom za sve odgojne skupine.

Aktivnosti su bile prilagođene različitoj dobi djece i pozivale su na istraživanje i kreativnost.

Djeca su imala priliku za likovno izražavanje kroz istraživanje boja i oslikavanja platna temperama, i oslikavanja terase dvorišta kredama koje su odgojiteljice prethodno zdrobile i dodale vodu. Tako da su djeca uočavala kako sušenjem, boje postaju žarke. Dok su mlađa djeca još u fazi šaranja, njihova aktivnost je svodila na miješanje boja i istraživanje samog materijala za rad, dok se kod starije djece naziru motivi sunca, duge, srca i sl.

Djeci su ponuđeni različiti poticaji s vodom. Tako su u bazenu s vodom djeca istraživala različite stanovnike mora, uočavali reakciju octa sa sodom bikarbonom, „spašavali“ morske životinje zarobljene u ledu, prelijevali vodu kroz različite cijevi i uočavali različite kosine. Odgojiteljice su u vodi ponudile i kuglice (koje nabubre u doticaju s vodom) te su djeca pokušavala „uhvatiti“ različitim materijalima (cjedilima, ljevcima, grabilicama) bijele kuglice koje su bile teško uočive golim okom, dok su zelene bile uočljivije.

Aktivnost pravljenja velikih balona od sapunice je izazvala veliki interes djece svih odgojnih skupina te je kroz nekoliko dana ponavljanja aktivnost dok su djeca pokušavala što dulje održati velike balone da „lete“.

„Pecanje“ školjki i ribica je također bila aktivnost kod koje je bio veliki interes kroz koji su djeca razvijala predmatematičke vještne brojenja, i povezivanja broja s količinom, ali i mjerenja mase i volumena.

A.B. (4. god.) „jedan, dva, tri….ti imaš više daj i meni malo!“

D.DR. (4.god.) drži dva cjedila, jedno je veće, drugo je manje, uočava kako je u većem više ribica i školjki i taj je teži.

E.K. „vidi ovo je kao fontana!“

Kako su došli dani s visokim temperaturama, kako bi se djeca rashladila i uživala na otvorenom, odgojiteljice su djeci ponudile, prskalice s vodom i improvizirani bazen u kojem su se mogli osvježiti i vodene balone. Djeca su kroz navedene aktivnosti razvijala motoričke sposobnosti gađanja, hodanja, puzanja, trčanja.

Tanja Dumenčić mag.praesc.educ.

Aplikacija trenutno nije aktivna.

Skip to content