Što sve tuljak može biti pokušavala su otkriti djeca starije. A skupine.
Cilj je bio igrati se kartonskim tuljcima i pomoću njih ostvariti svoj puni potencijal stvaranja.
Materijale smo prikupili u suradnji s roditeljima te zajednički osmislili aktivnosti. Prvo smo ih mjerili te tako naučili matematičke izraze duži-kraći”, viši-niži, a zatim smo ih iskoristili kao rekvizite za tjelesne aktivnosti u dvorani. Vježbajući s njima razgibali smo cijelo tijelo, a potom ih iskoristili za kreiranje poligona spretnosti te tako poticali razvoj koordinacije pokreta, ravnotežu, prirodne oblike kretanja te skokove.
Od nešto manjih tuljaka izradili smo didaktičke igre kao npr. “Šareni sladoled” uz pomoć koje smo usavršavali koordinaciju oko-ruke I preciznost .
Bavili smo se I istraživanjem magnetizma te smo tako osmislili igru “Avion” uz pomoć spajalica I magnetnih štapića.
U centru građenja istraživali smo što ke sve potrebno učiniti kako bi sagradili čvrstu građevinu, most ili pak neobičan stroj.
U centru početnog čitanja I pisanja osmislili smo “Tobogan za slova” I spuštajući slova niz tobogan “pisali” poznate I izmišljali “nove” riječi te se poigravali rimom. Tako su nastale “Tuljak-patuljak priče” za koje smo izradili lutke od tuljaka te s njima improvizirali dramske igrokaze.
Tuljci proizvode I zvukove, a to smo saznali trubeći u njih, a potom smo izradili I instrumente tzv. šuškalice.
Spoznali smo što se sve može s običnim kartonskim tuljcima ukoliko djeci omogućimo dovoljno materijalnih poticaja za samoinicijativno stvaralaštvo I istraživačke aktivnosti koje u sebi nose pregršt vrijednih spoznaja I iskustava.