Djeca mješovite skupine ranog učenja engleskog jezika obilježila su Dan planeta Zemlje različitim aktivnostima usmjerenim na vrtlarenje. U skupini smo uz pomoć roditelja prikupili sjemenje rajčice i bundeve. Pripremili smo i posude, zemlju, vrtni alat i dr. U pomoć pri sijanju priskočio nam je roditelj koji je s mnogo strpljenja objašnjavao djeci što je potrebno znati i kako se brinuti o biljkama. Za aktivnosti sadnje pripremili smo vanjski prostor (atrij).
Djeca su isticala svoje postojeće znanje kako je biljkama potrebna voda, zemlja, sunce, zrak te izradili plakat koji je isto prikazivao.
Svakodnevno su se brinuli o njima i pratili njihov rast. Istraživačkim aktivnostima djeca su sama dolazila do spoznaja, proučavali su, mjerili i bilježili rast biljke.
Proučavanjem listova i korijena biljke pomoću računala i mikroskopa djeca su jačala svoje digitalne kompetencije. Koristili smo svjetleći stol, i povećala , bilježili izgled strukture lista, korijena i stabljike. U likovnim i kreativnim aktivnostima prenosili smo svoje viđenje različitim likovnim medijima. Dobrobiti za djecu -razvijanje vještina kreativnog razmišljanja, stjecanje svijesti i znanja iz područja okoliša , stjecanje iskustva i osnovnih vještina u korištenju jednostavnih IKT alata.
U suradnji sa mješovitom skupinom iz vrtića dogovoren je odlazak na Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija. Zahvaljujući roditeljima iz obje mješovite skupine djeca su imala priliku sudjelovati u radionicama istraživanja svjetlosti, mjerenja težina i visina posebnim uređajima te saznati o vrstama baterija i njihovom značenju i upotrebi. Djeca su uživala u ovakvom vidu aktivnosti gdje su mogli samostalno istraživati, isprobavati i nešto novo naučiti. Nadamo se da ćemo imati priliku za još ovakvih načina usvajanja informacija i znanja.