Povodom dana izumitelja mlađa mješovita skupina Ježići su odlučili biti mali znanstvenici ovaj tjedan te pomoću pokusa praktičnim iskustvom prvo su saznali kako nastaje kiša.
Oblake smo potom pjenasto otisnuli na papir i kapaljkama učinili da pada kiša-kap po kap.
Nakon svake kiše izađe sunce i nadamo se nastane duga a miješanje boja ponovili smo upravo pokusom šetajuća duga.
Vizualno su promatrali i istraživali kako boje idu redom u dugi i pokušali pastelama pretočiti na likovni rad.
Izradili smo i jedan vulkan plastelinom a za drugi naravno situacijski je poslužila-tikva koja je počela propadati (trunuti) kao ukras u sobi.
Usporedili smo erupciju vulkana situacijski poticajem sa snažnom emocijom-bijesa te
i usput saznali kada spojimo dvije tekućine od koji je jedna lužnata(sodabikarbona) a jedna kisela (ocat) upravo se dogodi ta snažna reakcija. Jednako kao kada se spoje i dva različita mišljenja.
Napravili smo ukrase za sobu pomoću jestivih boja, ulja i vode, te svoje lava lampe koje promatramo tijekom poslijepodnevnog odmora putem kojih na djeci shvatljiv način približavamo pojam gustoće, volumena, uzgona i težine a oni ih svakodnevno istražuju.
Igru na otvorenom smo začinili dugom od pjene za mjehuriće. Sada su mjehurići koje inače uživamo loviti bili raznih duginih boja.
Senzorne smo stolne manipulativne igre igrali s plastičnim pincetama tražeći u lišću upravo gusjenicu i što je sve pojela određeni dan u tjednu.
Priča o vrlo gladnoj gusjenici ovaj put nam je bila korisna za učenje dana u tjednu pa smo i dva pokusa posvetili baš njima-gmizavim gusjenicama koje se čarolijom (ili su i same znanstvenici izumitelji pa se) pretvore u leptira.