Djeca srednje skupine PC Latica ovaj su tjedan kroz različite aktivnosti imala priliku upoznati osnovna pravila u prometu, proširiti svoja postojeća znanja o prometu (znanja o mogućim opasnostima, vrstama vozila, znakovima i njihovom značenju..).
Rano razvijanje prometne kulture može doprinijeti sigurnosti djece u prometu, a osobito je važno u predškolskim ustanovama jer će djeca po izlasku iz vrtića i polaskom u školu postati samostalni sudionici u prometu.
Cilj aktivnosti bio je zadovoljiti dječji interes za promet, osobito za vozila te stjecanje osnovnih znanja o prometu na djeci dostupan način kao i osposobljavanje za lakše snalaženje u svojoj okolini, u kojoj je promet sastavni dio.
Željeli smo da djeca kroz ovu temu promatraju, pitaju, istražuju.
Kroz usvajanje prometnih znakova i pravila djeca su mogla prepoznati razne geometrijske oblike, boje, vježbali su pisanje i čitanje prometnih naziva.
Igra s prometnim znakovima izazvala je veliki interes kod djece, a brzo su naučili i imenovati različite znakove.
Iskustva u prometu svakodnevno smo bogatili i proširivali čitanjem priča s tematikom prometa, usvajanjem recitacija i pjesmica, likovnim izražavanjem, radno – praktičnim aktivnostima, igranjem uloga (prometni policajac), stolno – manipulativnim igrama…
Zabavite se i vi s nama, pokušajte odgonetnuti ove zagonetke. 😊
Prometne zagonetke:
IMA OKA TRI, AL NI JEDNO NE VIDI,
ALI MOJE OČI MNOGO ZNAČE,
ZA PJEŠAKE I VOZAČE . ( semafor)
SVAKOG DANA STOTINU NOGU
PREGAZE MOJA REBRA,
A JA I DALJE STOJIM
JER JA SAM … ( zebra)
IDE RAVNO PA ZAVIJA,
PO NJOJ AUTI JURE,
PO NJOJ LJUDI ŽURE. (cesta)