U podcentru Ivančica početkom pedagoške godine starija jaslička skupina „Pužići“ bavila se temom „Boje“.
Cilj je bio potaknuti djecu na spoznavanje svijeta koji nas okružuje prepoznavanjem i imenovanjem osnovnih boja (crvena, žuta, zelena, plava) kroz razne aktivnosti.
Dijete rane dobi uči istražujući, pri čemu koristi sva osjetila. Prilikom istraživanja njegovu će pažnju privući različiti predmeti, često jarkih boja. Percepcija boja kod djeteta razvija se s osnovnim bojama kao što su crvena i zelena boja, a tijekom ranog djetinjstva uči prepoznavati boje, razlikovati ih, imenovati i pridruživati.
Sposobnost djeteta da prepozna različite boje pojačano se razvija oko 18 mjeseci, u isto vrijeme kada počinje primjećivati sličnosti i razlike u obliku, veličini i teksturi.
Djeca su ubacivala razne oblike (kvadrat, pravokutnik, trokut) šarenih boja u odgovarajući prozorčić kućice. Prstima su crtali na vrećici ispunjenoj sjemenkama lana te istraživali razne materijale dodirom.
Jedna od aktivnosti bila je i dodirivanje prozirne folije ispunjene temperama različitih boja. Na taj način djeca su istraživala što se događa kada pritisnu određenu boju. Bilo im je neobično raspršivanje boje ispod folije a da su pritom ruke ostale čiste.
Djeca su se okušala i u glazbenim aktivnostima sa šarenim zvečkama, kao i u tjelesnim aktivnostima gađanjem šarenih loptica na ljepljivu traku.
Čitanjem i listanjem raznih slikovnica, slika, slikopriča i putem pjesmica obogaćivao se dječji rječnik.
Nadalje, djeca su uparivala čarape iste boje na način da odgojitelj posloži čarape različitih boja oko djeteta, uzme jednu čarapu, imenuje boju i potakne dijete da pronađe njen par.
Kroz životno-praktične i radne aktivnosti pretvorene u igru dijete uči raditi, razvija samopouzdanje i samostalnost.