Svakodnevnim boravkom na dvorištu i u okolici vrtića djeca imaju priliku uočavati vremenske promjene u prirodi.
Potaknuti sve kraćim trajanjem dana i dječjom znatiželjom što se to događa, odlučili smo se na istraživanje vremenskih prilika i neprilika.
Na istraživanje i razmišljanje o kraćim i hladnijim danima uveo nas je dječak J.M. koji je primijetio kako je još uvijek mrak kada dolazi u vrtić. Dječak J.M.: „Teta, zašto je noć kada ja dođem?”
Kroz spoznajne i istraživačke aktivnosti djeca su postala svjesnija vremenskih promjena. Pokusima su proširivali spoznaje o oblacima i padalinama. Dramatizacijom te govorno-jezičnim aktivnostima uočavali su uzročno-posljedične veze i zbog čega su dani kraći i zašto je sve hladnije. Djeca su proširivala svoj vokabular i spoznala nove pojmove. Likovnim aktivnostima izražavala su svoju kreativnost izrađujući i slikajući garderobu i pomagala za hladnije vrijeme. U glazbenim aktivnostima pjevali smo pjesme o kiši i oblacima te ih upotpunili plesom i glazbalima proizvodeći zvukove kiše i vjetra. Naučili smo nove pokrete i sve to ujedinili u ples.
Pregledavanjem slikovnica i enciklopedija te uspoređujući informacije sa dosadašnjim spoznajama, djeca su zaključila da stiže zima.






