Kroz igru, pjesmu i aktivnosti, djeca se potiču na prirodan način usvajanja novog jezika.
Program ranog učenja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek dostupan je u sljedećim podcentrima:
Program ranog učenja njemačkog jezika dostupan je u podcentru:
Program provode odgojiteljice koje imaju položenu B2 razinu poznavanja stranoga jezika.
O PROGRAMU
Program se provodi metodom situacijskog učenja. Djeca uče iz svakodnevnih prilika u prostoru dječjeg vrtića u kojem je okruženje djeci blisko, prepoznatljivo i u vezi je sa stvarnim svijetom, a dodatno je obogaćeno poticajima za istraživanje. U stvorenom okruženju, koje slijedi prirodni proces učenja, započinje učenje govora na stranom jeziku. Djeca uče strani jezik kroz sve aktivnosti koje se provode u dječjem vrtiću tokom dana.
Učenje jezika odvija se na dva načina:
Način učenja u dijalogu sa odgojiteljem u kontekstu igre i svakodnevnim praktično životnim situacijama, koje su pretpostavka za razumijevanje prvih govornih izraza.
Odgojitelj neprekidno djetetu „tumači“ radnje, te stalno prevodi sve što se događa i radi.
Na taj način utječe na razvoj pasivnog razumijevanja i učenja jezika, a tek kasnije pasivno razumijevanje prerasta u aktivni jezik.
Odgojitelj stvara bogato jezično okruženje kvalitetnim brojalicama, igrama s pjevanjem, kratkim poetskim tekstovima, pjesmama i pričama; organizira učenje u koje se uključuju sva dječja osjetila; potiče sposobnost slušanja; vizualnog opažanja; pokret i ritmičke elemente putem dječjih brojalica.
Djeca uče putem osjeta, vida, sluha i konkretne radnje!
Tempo učenja i dominacija kanala za učenje nije jednaka kod sve djece, stoga odgojitelj ima zadaću:
SPECIFIČNI CILJEVI